10,0
Buitengewoon uit 5 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten

Double Daze

Eventplanner/styler

Vrijblijvend voorstel
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Double Daze?
  • Jarenlange ervaring in eventplanning
  • Een persoonlijke én creatieve aanpak
  • Unieke en originele events & ceremonies

Unieke storytelling in events en trouwceremonies

Wij houden van het vertellen van de mooiste verhalen en van het creëren van magische momenten met zowel jullie als jullie gasten. We gaan graag een stapje verder dan de traditionele event organisatoren en zorgen er graag voor dat jullie event er écht uitspringt. Hoe doen we dit? Door enkele originele en out-of-the-box elementen toe te voegen aan jullie event.

We kunnen jullie bijstaan bij verschillende soorten events (denk aan een huwelijksfeest, verjaardagsfeest, pensioenviering, bedrijfsfeest,...) en ondersteunen jullie graag waar nodig. Zowel planning van A tot Z als eventstyling is mogelijk.

Naast ondersteuning voor de organisatie of styling van jullie event, helpen we jullie ook graag een trouwceremonie op maat waarin jullie verhaal centraal staat. We kiezen telkens voor een unieke en originele aanpak met de beste ceremoniesprekers. We werken hiervoor samen met enkele erg ervaren presentatoren die reeds verschillende TV-programma's, events,... aan elkaar hebben gepraat (zoals Justine De Jonckheere, Joke Van De Velde, Amaryllis Temmerman, Eveline Cannoot, Celien Hermans, Marc Boon, Jill De Greef,...). Liever iemand onbekend zodat jullie helemaal centraal staan? Ook daar werken we met de beste samen.

Neem je de planning en styling van je event graag zelf op je, maar ben je nog op zoek naar een goede muzikale act of een fotograaf of videograaf die jullie verhaal als de beste in beeld brengt? Ook hier werken we met enkele toppers samen.

Lees verder


Tarieven

Graag helpen we je verder en horen we graag van je om een offerte op maat te maken. Laat ons weten wat jullie zoeken en we gaan aan de slag!

  • Planning van A tot Z met prijzen vanaf 3950 euro (excl. BTW)
  • Eventstyling met prijzen vanaf 2950 euro (excl. BTW)
  • Ceremonieplanning op maat met prijzen vanaf 995 euro (excl. BTW)
  • Ceremoniesprekers met prijzen vanaf 500 euro (excl. BTW)
  • Muziek en entertainment: prijs op aanvraag
  • Fotografie en videografie: prijs op aanvraag

Werkgebieden

  • Limburg (NL)
  • Noord-Brabant

Gelegenheid

  • Trouwfeest
  • Huwelijksjubileum
  • Familiefeest
  • Verjaardagsfeest
  • Baby- of Kraamfeest
  • Personeelsfeest
  • Vergadering
  • Communiefeest
  • Bedrijfsfeest
  • Bedrijfsuitje
  • Seminar / Congress
  • Productpresentatie

Eventplanning

  • A-Z Planning
  • Budgettering
  • Ceremoniespreker
  • Coördinatie Event
  • Draaiboek
  • Event Styling

Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

10,0
Buitengewoon uit 5 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Begreep onze wensen
10,0
Professionaliteit
10,0
Prijs/kwaliteit
10,0

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Annelies De Bruyne September 2023

Zeer tevreden! Ceremonie was heel mooi, emotioneel en toch ook grappig. Qua timing was alles perfect inorde. Echte aanrader!

Lees verder

10,0

Magali S Augustus 2023

Lise en Marije van Double Daze wisten perfect onze wensen in kaart te brengen en iedereen was laaiend enthousiast op ons trouwfeest.
Ik zou ze 100 % aanraden!

Lees verder

10,0

Robbe Van Laere Augustus 2023

Double Daze bracht een uniek en origineel concept. Enkele gasten zeiden dat het één van de beste trouwfeesten was waar ze ooit naartoe zijn geweest. Een echte aanrader als je op zoek bent naar een origineel bureau dat een concept brengt die er echt uitspringt.

Lees verder

10,0

Ken Van Kets Juli 2022

Double Daze stond in voor de organisatie van ons event in België in Juli 2022 met prachtige originele elementen met nét dat tikkeltje meer zodat het de gasten zeker bij zou blijven. Iedereen vond het een prachtige dag. De unieke ceremonie was de kers om de taart.

Lees verder

10,0

Heike Lambregt Mei 2022

De samenwerking was enorm aangenaam. Ik legde hen uit hoe ik onze trouw voor ogen zag en dit werd tot in de details werkelijkheid! Heel blij met het gans verloop van onze trouwdag, zowel op ceremonievlak als uitwerking van het visuele!

Lees verder

Ervaringen voor Double Daze

Sluiten
10,0
Buitengewoon uit 5 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Begreep onze wensen
10,0
Professionaliteit
10,0
Prijs/kwaliteit
10,0

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Annelies De Bruyne September 2023

Zeer tevreden! Ceremonie was heel mooi, emotioneel en toch ook grappig. Qua timing was alles perfect inorde. Echte aanrader!

Lees verder

10,0

Magali S Augustus 2023

Lise en Marije van Double Daze wisten perfect onze wensen in kaart te brengen en iedereen was laaiend enthousiast op ons trouwfeest.
Ik zou ze 100 % aanraden!

Lees verder

10,0

Robbe Van Laere Augustus 2023

Double Daze bracht een uniek en origineel concept. Enkele gasten zeiden dat het één van de beste trouwfeesten was waar ze ooit naartoe zijn geweest. Een echte aanrader als je op zoek bent naar een origineel bureau dat een concept brengt die er echt uitspringt.

Lees verder

10,0

Ken Van Kets Juli 2022

Double Daze stond in voor de organisatie van ons event in België in Juli 2022 met prachtige originele elementen met nét dat tikkeltje meer zodat het de gasten zeker bij zou blijven. Iedereen vond het een prachtige dag. De unieke ceremonie was de kers om de taart.

Lees verder

10,0

Heike Lambregt Mei 2022

De samenwerking was enorm aangenaam. Ik legde hen uit hoe ik onze trouw voor ogen zag en dit werd tot in de details werkelijkheid! Heel blij met het gans verloop van onze trouwdag, zowel op ceremonievlak als uitwerking van het visuele!

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Double Daze

  • Jarenlange ervaring in eventplanning
  • Een persoonlijke én creatieve aanpak
  • Unieke en originele events & ceremonies